شرکت های تبلیغاتی شرکت هایی هستند که:
1. ایده هایی نوین در زمینه تبلیغات ارائه می دهند.
2. طراح تبلیغاتی نظیر تبلیغات چاپی، رادیویی، تلوزیونی و اینترنتی می باشند.
3. خدماتی را به مشتریان ارائه می دهند که به موفقیت آنها کمک خواهد کرد.
4. خدماتی را فراهم می کند که کمپین تبلیغاتی هدفمند و موثر ایجاد کند.
5. شرکت تبلیغاتی یک نوع شرکت تجاری است که وظیفه ایجاد، برنامه ریزی و مدیریت تبلیغات مشتریان را به عهده دارد و برای انجام اینگونه وظایف طراحی شده است.
6. وظیفه انجام تحقیقات و پژوهش ها ی لازم را به عهده دارد.

وظایف شرکت های تبلیغاتی

1. ایده ها و پیام تبلیغ کننده تحویل گرفته و آن ها را به یک ارتباط مفید و جذاب تبدیل کنند.
2. در زمینه رشد اقتصادی دارای سرعت باشند و تلاش خود را در زمینه افزایش آگاهی عمومی افزایش دهند.
3. در فروش و افزایش رشد فروش تلاش کنند.
4. عکس االعمل مشتریان و سایر مخاطبین را در بلند مدت جمع آوری کنند و از آنها برای بهبود کار خود در آینده بهره مند شوند.
5. خدماتی که ارائه می دهند یکپارچه، حرفه ای و باکیفیت باشد.

بیشتر:

بهترین بانک اطلاعات مشاغل در تهران

انواع شرکت های تبلیغاتی

1. شرکت تبلیغاتی کامل، 2. شرکت تبلیغاتی مدولار


شرکت تبلیغاتی کامل:
شرکت تبلیغاتی با خدمات کامل محدوده وسیعی از خدمات بازاریابی را فراهم می آورد. این شرکت خدماتی مرتبط با تبلیغات را به طور مستقیم در اختیار مشتریان قرار می دهد.
شرکت های تبلیغاتی مدولار:
شرکت تبلیغات مدولار نیز یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کامل می باشد. تفاوت شرکت های تبلیغاتی مدولار با شرکت های تبلیغاتی این است شرکت های مدولار خدمات خود را بر اساس قطعات موجود ارائه می دهند.

برخی از شرکت ها تمایل دارند که کنترل بر تبلیغات داشته باشند. به همین دلیل از شرکت های تبلیغاتی در داخل شرکت خود بهره مند می شوند. این کانون تبلیغاتی می تواند تمام کارهایی را که شرکت های تبلیغاتی خارج از
شرکت انجام می دهند را به درستی انجام دهد.بیشتر تفاوت میان شرکت های تبلیغاتی در شرکت با دپارتمان تبلیغاتی این است که شرکت های تبلیغاتی در شرکت تنها مشتریان متعلق به همان شرکت را دارد و مشتری خارج از
شرکت ندارد اما دپارتمان تبلیغاتی متشتری های فراوانی را می تواند مدیریت کند.

ثبت تبلیغ در گوگل